پشتیبانی و پاسخگویی

ما پشتیبان و پاسخگوی شما هستیم.

اصل اول و طلایی

معتقدیم که فروش شروع تعهد ماست.

اطلاعات مفید

محصولات بیت دیفندر را آگاهانه بخرید.

مشاوره و خرید آگاهانه

ما اطلاعات مورد نیاز را پیش از خرید در اختیارتان قرار می دهیم.

فرصت های ویژه

بعد از اولین خرید شگفت زده شوید.

با شما هستیم

بعد از اولین خرید در صورت تمایل شما در جریان تازه های بیت دیفندر، جشنواره ها و تخفیف های ویژه خودتان قرار خواهید گرفت.

  • ما نماینده رسمی بیت دیفندر در ایران هستیم و بنابراین تخصص ما صرفاً محصولات بیت دیفندر (کاربران خانگی و کاربران شرکتی و سازمانی) است.
  • ما در ایران تنها به فروش محصولات بیت دیفندر اکتفا نمی کنیم بلکه مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی را نیز وظیفه خود می دانیم.
    (برای خرید آگاهانه می توانید توضیحات هر محصول را در صفحه مربوط به آن مطالعه نمایید. در صورت وجود هرگونه ابهام می توانید با ما از طریق ایمیل یا تلفن در ارتباط باشید.
    بعد از خرید محصول نیز می توانید با خاطری آسوده از آن استفاده نمایید چرا که ما پشتیبان شما خواهیم بود.)
  • ما اطلاعات کاربران خود را محفوظ نگه می داریم شما می توانید سیاست حفظ حریم شخصی ما را مطالعه نمایید.
  • لایسنس های کاربران خانگی بلافاصله بعد از خرید و ثبت توسط سایت اصلی بیت دیفندر (www.BitDefender.com) برای شما ایمیل می گردد.
    (به همین جهت از اصالت لایسنس می توانید اطمینان حاصل نمایید.)
  • لایسنس های ما یکبار مصرف نیستند. ما اطلاعات لازم جهت حفظ و بازیابی لایسنس خود در صورت از دست رفتن سیستم عامل ویندوز، مک یا اندروید در اختیارتان می گذاریم.
  • ما از فرآیندارسال ایمیل و پیامک(در صورت تمایل در هنگام خرید می توانید شماره همراه خود را نیز وارد نمایید) برای ارسال اطلاعات لایسنس به شما استفاده می کنیم.
  • کلیه محصولاتی که ما ارائه می دهیم صرفاً مخصوص کاربران ایرانی است و لذا هیچ گونه نگرانی در مورد بلاک شدن یا غیرفعال شدن دائمی لایسنس در آینده نخواهید داشت.
  • افرادی که از ما خرید می کنند فرصت های ویژه ای در اختیارشان قرار می گیرد و می توانند محصولات بیت دیفندر را برای سیستم عامل ویندوز، مک یا اندروید خود و دوستانتان با تخفیف ویژه خریداری نمایند.