logo_small

بیت دیفندر شرکتی است که در کشور رومانی تاسیس شده است و در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر دارای شرکا و شرکتهای وابسته در بیش از ۱۰۰ کشور دنیاست. این شرکت فعالیت اصلی خود را در زمینه نرم افزارهای امنیتی آنلاین در سال ۲۰۰۱ گسترش داد و اکنون تکنولوژی بیت دیفندر توسط بیشتر از ۵۰۰ میلیون کاربر خانگی، شرکتی و سازمانی در سراسر دنیا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ANS

شرکت مهندسی افروغ نگار منطقه آزاد چابهار دارای پروانه بهره برداری از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به شماره ۰۰۱۳/BU/95، عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به شماره ۵۴۰۱۰۰۱۳ و متشکل از کارشناسان با تجربه و آموزش دیده در زمینه فناوری اطلاعات و امنیت شبکه های داخلی و مخابراتی، همواره سعی در کسب بالاترین درجه رضایت مشتریان با نگاهی مبتنی بر علم و فن روز دنیا دارد.
این شرکت در حال حاضر نماینده رسمی محصولات بیت دیفندر در ایران برای کاربران خانگی و سازمانی است و سعی دارد محصولات امنیتی این شرکت بزرگ را برای کاربران ایرانی به همراه پشتیبانی واقعی عرضه نماید. استقبال روزافزون کاربران از نحوه فروش و پشتیبانی مناسب و منحصر بفرد شرکت سبب شده است ما هرچه بیشتر سعی در ارائه خدمات مطلوب و مناسب نماییم.