همانطور که انتظار می رفت بیت دیفندر در زمان مناسب نسخه ی آزمایش شده و نهایی بیت دیفندر 2018 را منتشر کرد و از زمان انتشار کاربران می توانند نسخه نهایی 2018 را بر روی سیستمهای خود نصب کنند.

از شما دعوت می کنیم به ویژگی های جدید بیت دیفندر 2018 توجه کنید.

مواردی که بهبود یافته اند

بیت دیفندر 2018 در کنار ویژگی های خاصی که برای امنیت شما و خانواده در نظر گرفته به شما امنیت سایبری فوق العاده ای را هدیه می کند. این اولین ورژن بیت دیفندر است که همراه با آپدیت محصول در اختیار کاربر قرار می گیرد و دیگر نیازی به پاک کردن ورژن قبلی و نصب مجدد بیت دیفندر نخواهید بود.

 

دفاع جانانه و پیشرفته در مقابل تهدیدات

این ویژگی بیت دیفندر یک فن آوری تشخیصی فعال است که با استفاده از روش های پیشرفته اکتشافی برای تشخیص باج افزارها و دیگر تهدیدات جدید در زمان واقعی کاربرد دارد.
این دفاع پیشرفته، تهدیدها و ناهنجاری ها را بر روی دستگاه های شما شناسایی می کند و رفتارهای مشکوک مختلف را به دقت تحت نظر می گیرد و به طور قابل توجهی پیدا کردن تهدیدهای سایبری را ممکن می سازد و همه این موارد بدون اینکه کمترین تاثیری بر کارایی سیستم شما داشته باشد انجام خواهد شد.

 

محافظت از وب کم

ویژگی جدید حفاظت از وب کم بیت دیفندر 2018، به طور دائم بر برنامه هایی که سعی دارند به وب کم شما دسترسی پیدا کنند نظارت می کند و کسانی را که معتبر نیستند، بلاک می کند. بیت دیفندر با این کار لیست سفیدی می سازد که در آن تنها برنامه هایی می توانند به وب کم دستگاه دسترسی پیدا کنند که مجاز باشند.

 

فایلهای ایمن

باج افزار، نرم افزار مخربی است که فایلهای شما را رمزنگاری می کند و سپس از طریق آنها اقدام به باج خواهی از شما می کند. بنابراین کاربران مجبور می شوند به هکرها مبلغی را پرداخت کنند تا مجدداً بتوانند به تصاویر و ویدئوهای خود دسترسی پیدا کنند.

ویژگی فایلهای ایمن (Safe files) در بیت دیفندر 2018 از شما در برابر این گونه باج افزارها حفاظت خواهد کرد. با این ویژگی شما پوشه های مورد نظر خود را ایمن می کنید و بیت دیفندر تنها به نرم افزارهای مجاز اجازه دسترسی به آنها را خواهد داد.

البته در حالت پیش فرض پوشه های Documents، Desktop، Pictures و Videos در لیست پوشه هایی که باید محافظت شوند قرار دارد.

 

فایروال

فایروال بیت دیفندر لایه ای اضافی را برای حفاظت از شما در نظر می گیرد که در آن نرم افزارهای مخربی که بدون اجازه بخواهند از اینترنت استفاده کنند را شناسایی و بلاک می کند. با این کار اطلاعات شخصی شما از دسترس هکرها و دزدان اینترنتی دور خواهد بود.

بیت دیفندر 2018 در فایروال جدید خود از نو طراحی شده است تا هم پایداری را افزایش دهد و هم مدیریت قوانینی که برای آن در نظر می گیرید بهتر شود.

 

آپدیت پیوسته

از الان به بعد شما قادر خواهید بود آخرین ورژن بیت دیفندر را از طریق آپدیت نرم افزار و در لحظه داشته باشید. تنها با ری استارت کامپیوتر خود بیت دیفندر 2018 روی سیستم شما اجرا خواهد شد.