همانطور که می دانید به تازگی و در بروزرسانی اخیر سرورهای بیت دیفندر سنترال اختلالی به وجود آمده است که در آن تعدادی از کاربران قادر به لاگین نمودن به اکانت سنترال نیستند. این اشکال موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد.

در این راهنما ما راه حل جایگزینی را برای دوستان و همراهان بیت دیفندر در نظر گرفته ایم تا از ایجاد نقص امنیتی در دستگاه های شما جلوگیری شده و نرم افزار را بتوانید به راحتی فعال کنید. این راه حل موقتی است و به محض برطرف شدن مشکل نیز نیازی به آن نخواهید داشت.

این راهنما جهت افرادی مناسب است که امکان لاگین به اکانت سنترال را از مرورگر ندارند یا در هنگام لاگین به اکانت سنترال از روی نرم افزار یا اپلیکیشن با پیغامهای زیر مواجه می شوند:

  • بر روی ویندوز پیغام Unable to connect to the server
  • بر روی دستگاه اندرویدی پیغام Page could not be loaded (error: 403)
راهکار موقت لاگین به اکانت سنترال
راهکار موقت لاگین به اکانت سنترال 2

روش موقت و جایگزین جهت لاگین به اکانت سنترال از روی نرم افزار یا اپلیکیشن

لطفاً مراحل زیر را به ترتیب  و با دقت انجام دهید. هدف این مراحل اتصال شما به اکانت سنترال از طریق ایجاد دسترسی میانبر است.

  1. ابتدا نرم افزار مربوطه را دانلود و نصب کنید (دانلود ورژن 64 بیتی، دانلود ورژن 32 بیتی و دانلود نسخه اندروید)
  2. فایل کانفیگ نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.
  3. فایل کانفیگ را در نرم افزار ایمپورت کنید و متصل شوید.
  4. سپس جهت اتصال به اکانت سنترال از روی نرم افزار یا اپلیکیشن به راحتی می توانید اقدام نمایید.
  5. در پایان اتصال خود را قطع کنید. دقت کنید نباید به صورت دایمی متصل باشید و بعد از حل مشکل حتماً باید آن را قطع کنید در غیر این صورت ارتباط اینترنت شما مختل می شود.