با مطالعه این آموزش نحوه فعالسازی لایسنس بیت دیفندر و ایجاد اشتراک از طریق بیت دیفندر سنترال به شما آموزش داده می شود. بیت دیفندر سنترال، مرکز امنیتی متمرکز شما در سایت اصلی بیت دیفندر است.

اعتبار لایسنس از زمان فعالسازی آن و ثبت در اکانت بیت دیفندر سنترال شما آغاز خواهد گردید.

در صورتی که در حال حاضر لایسنس بیت دیفندر را از ما دریافت کرده اید می توانید به شرح زیر آن را فعال کنید.

توجه: اگر قبل تر لایسنس را در اکانت سنترال خود ثبت کرده اید و اشتراک فعال دارید، نیازی به مطالعه ادامه این مقاله نیست و از طریق کلیک بر روی یکی از لینک های زیر به سراغ مرحله نصب محصول بروید. چون ما در اینجا فقط نحوه فعالسازی لایسنس بیت دیفندر را آموزش می دهیم. اگر هم می خواهید لایسنس دوم را در اکانت سنترال خود وارد کنید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید:

اگر در اکانت سنترال خود لایسنس فعالی دارید اجازه دهید مدت لایسنس قبلی به پایان برسد و سپس لایسنس جدید را وارد کنید. اگر قصد شما اضافه کردن لایسنس جهت ایمن نمودن دستگاههای جدید باشد باید اکانت سنترال جدیدی بسازید و لایسنس جدید را در آن وارد کنید.

● وارد کردن لایسنس موبایل سکیوریتی بر روی اکانت دارای لایسنس فعال توتال سکیوریتی باعث ادغام آنها خواهد شد. بنابراین توصیه می شود جهت لایسنس موبایل سکیوریتی، اکانت سنترال جدیدی ساخته و سپس لایسنس را در آن ثبت کرده و از روی دستگاه موبایل به آن لاگین کنید.

•  راهنمای نصب بیت دیفندر برای ویندوز

•  راهنمای نصب بیت دیفندر برای مک

•  راهنمای نصب بیت دیفندر برای موبایل اندروید

•  راهنمای نصب بیت دیفندر برای موبایل iOS

مراحل فعالسازی لایسنس بیت دیفندر

1. ابتدا وارد بیت دیفندر سنترال شوید. اگر از قبل اکانت ندارید لطفاً یکی بسازید.

2. بر روی پنل My Subscriptions که در منوی سمت چپ کناری قرار دارد کلیک کنید.

3. بر روی دکمه Activate a service with code کلیک کنید.

نحوه فعالسازی لایسنس بیت دیفندر 1

4. کد لایسنس بیت دیفندر را که توسط ایمیل یا پیامک دریافت کرده اید را در آن قسمت وارد کنید.

توجه: این کد در ازای خرید لایسنس یکی از محصولات بیت دیفندر از سایت ما برای شما ارسال می گردد، اگر کد لایسنسی ندارید می توانید از اینجا خرید کنید.

5. در نهایت بر روی  ACTIVATE کلیک کنید تا لایسنس فعال شود.

توجه: اگر شما پیغام “This key was already used to generate a subscription” را هنگام ورود لایسنس دریافت می کنید، لطفاً چک کنید که در این قسمت آیا اشتراک فعالی دارید یا نه. اگر اشتراک فعالی از قبل دارید لطفاً با ما در تماس باشید.

نحوه فعالسازی لایسنس بیت دیفندر 2

6. در این مرحله انتخاب کنید که چطور می خواهید لایسنس بیت دیفندر را فعال کنید و سپس بر روی  ACTIVATE کلیک کنید. برای نمونه، می توانید انتخاب کنید که یک اشتراک جدید بسازید (Add a new) یا اشتراک فعلی را تمدید (Extend) کنید.

نحوه فعالسازی لایسنس بیت دیفندر2

7. در این مرحله اشتراک شما فعال شده است.!

به محض اینکه اشتراک شما فعال شود، می توانید جهت نصب محصول اقدام کنید.

نحوه فعالسازی لایسنس بیت دیفندر4

توجه: بیاد داشته باشید هر لایسنس تنها یکبار قابلیت ثبت در اکانت سنترال را دارد. به محض اینکه اشتراک شما فعال شود، دیگر نیازی به ورود مجدد لایسنس در مراحل نصب نخواهید داشت و کلیه مراحل نصب به صورت مستقیم از اکانت سنترال شما مدیریت خواهد شد.

  • برای اینکه اشتراک شما بر روی نرم افزار فعال شود معمولاً لازم است از طریق گزینه  Switch Account مجدداً به اکانت سنترال خود لاگین کنید.
نحوه فعالسازی لایسنس بیت دیفندر 5