اگر بیت دیفندر را جهت محافظت از دستگاه های خود انتخاب کرده اید، نصب آن در تمام دستگاه های تحت پوشش اشتراک شما بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. این بهترین راه برای ایمن سازی دستگاه هایتان و مقابله با نا امنی ها از جمله نفوذ هکرهاست.

در اینجا دلایل بیشتری برای استفاده بیشتر از اشتراکتان ذکر شده است:

  1. طبق تجزیه و تحلیل هایی که آزمایشگاه های مستقل AV-TEST و AV-Comparatives انجام داده اند، شما بهترین محافظت را در برابر بدافزار و افراد حرفه ای در زمینه وب سایت های فیشینگ در اختیار دارید پس چرا نباید از آن استفاده کنید.
  2. نصب بیت دیفندر آسان است و تنها چند دقیقه طول می کشد. در مقایسه با مدت زمان بهبودی بعد از حمله و یا از بین رفتن اطلاعات این زمان تقریباً نا چیز است.
  3. شما قبلاً هزینه لایسنس بیت دیفندر را پرداخت کرده اید. چرا هزینه ای که شده است را هدر می دهیم؟ ما نمی توانیم به هیچ پاسخ جدی برای این سوال فکر کنیم. این مثل این است که هزینه ای برای یک سال عضویت در سالن ورزشی بپردازید و فقط سه بار جهت ورزش به آنجا مراجعه کنید.
  4. ایمنی به معنای محافظت از همه دستگاههایی است که شما و خانواده در طول روز استفاده می کنید: تلفن، تبلت، لپ تاپ و پی سی. داشتن دستگاه بدون محافظ مانند این است که از هکرها دعوت به حمله سایبری به خودتان کنید. هکرها همیشه به دنبال اهداف آسیب پذیر هستند.
  5. واقعیت این است که “امید یک برنامه نیست”، به نقل از یکی از کاربران ما که مهندس ماشین آلات است (فیلیپ جیکوبز): “با داشتن نرم افزارهای امنیتی، نمی توانید امیدوار باشید که ایمن باشید. اما باید برنامه ای داشت و برای من بیت دیفندر بخش اصلی این برنامه است. “

پس در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه همه دستگاه های خود را ایمن کنید:

  1. وارد حساب بیت دیفندر سنترال خود شوید. اگر قبلاً وارد سیستم شده اید، کافیست روی این لینک کلیک کنید تا به طور خودکار نصب آغاز شود. در غیر این صورت، به صورت دستی وارد سیستم شوید و پنل My Devices را انتخاب کنید.
  2. روی + Install Bitdefender products on your devices کلیک کنید.
  3. یکی از دو گزینه موجود را انتخاب کنید:
    • اگر در دستگاهی هستید که می خواهید از آن محافظت کنید، Protect this device را انتخاب کنید.
    • اگر می خواهید از دستگاه دیگری محافظت کنید، Protect other devices را انتخاب کنید.
  4. لینک دانلود را کپی و ارسال کنید.
  5. لینک دانلود را روی دستگاهی که می خواهید از آن محافظت کنید باز کنید. روی DOWNLOAD AND INSTALL کلیک و مراحل نصب را دنبال کنید.

البته ما راهنمای نصب و راه اندازی کامل و جامعی را در این نوشته آماده کرده ایم.

ایمن باشید!