آزمون های مستقل انجامی، توانایی راهکارهای سازمانی و خانگی بیت‌دیفندر، برای متوقف نمودن ۱۰۰درصدی بدافزارهای Zero-Day و پرشیوع، را تایید کردند.

 

نهم مارچ ۲۰۲۱، سانتاکلارا، کالیفرنیا و بخارست،رومانی: بیت‌دیفندر رهبر در حوزه امنیت سایبری، ۴ جایزه برترین محافظت را از AV-TEST، یک سازمان مستقل با بزرگترین تعداد نمونه‌های بدافزار در سطح جهان را داراست، دریافت کرده است. بیت‌دیفندر بیشترین جایزه‌ها را در بین سایر شرکت‌های امنیت سایبری که بسیاری از آن‌ها، در صنعت به عنوان رهبر شناخته می‌شوند، از آن خود کرده‌است. این افتخارات، برتری قریب به اتفاق شرکت بیت‌دیفندر در شناسایی و متوقف کردن تهدیدهای امنیت سایبری، مانند APTها و باج‌افزارها، پیش از آنکه ایستگاه‌های کاری شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان محصول، به خطر بیافتند، را نیز تایید می‌کند.

به نقل از مایک مورگنسترن (Maik Morgenstern)، مدیرعامل AV-TEST، ” تست‌های هرساله راهکارهای بیت‌دیفندر، برتری و قابلیت اطمینان این راهکارها را اثبات می‌کند. اما امسال این شرکت حتی بسیار بیش از این درخشید. با دریافت ۴ جایزه، بیت‌دیفندر برتری خود را نسبت به سایر راه‌حل‌های موجود در بازار نشان داد. بیت دیفندر در تست‌های حوزه راهکارهای سازمانی و همچنین محصولات خانگی و موبایل خود، محافظت برجسته خود را به نمایش گذاشت.”

جایزه برترین محافظت برای راهکارهای Bitdefender GravityZone Advanced Business Security  و Bitdefender GravityZone Ultra Security توسط AV-TEST به بیت‌دیفندر اعطا شده است. GravityZone، راهکار محافظت از ایستگاه های‌کاری، مدیریت ریسک و پلتفرم پیگیری حوادث (Incident forensics)، ۱۰۰درصد بدافزارهای Zero-Day و همچنین ۱۰۰درصد از بدافزاهای پرشیوع که در ۴هفته تست‌ جمع‌آوری شده بود، را متوقف کرده است. طبق آخرین دستاوردها، راهکارهای سازمانی بیت‌دیفندر ۸ جایزه برترین محافظت را در ۷ ساله گذشته از AV-TEST دریافت کرده‌آست.

در حوزه محصولات خانگی، AV-TEST جایزه برترین محافظت را، به محصولات Bitdefender Internet Security for Windows، که راهکار محافظت از تهدیدات اینترنتی و حفظ حریم خصوصی برای ویندوز می باشد و همچنین Bitdefender Security for Android که راهکاری برای محافظت از دستگاه‌های اندروید در مقابل ویروس‌ها و سایر بدافزارهاست، اعطا نموده است. هر دو راهکار، بطور کامل و ۱۰۰درصد، بدافزارهای پرشیوع و Zero-Day را متوقف کرده‌اند.

به نقل از دراگوس گافریلوت (Dragos Gavrilut) مدیر بخش اطلاعات تهدیدات سایبری (Cyber Threat Intelligence) در بیت دیفندر، “اساس امنیت سایبری خوب و تاب‌آوری سایبری با پیشگیری آغاز می‌شود. ما مفتخر هستیم که ۴ جایزه را با خود به خانه می‌بریم. این دستاورد، تمرکز ما را در ارائه برترین راهکارهای جلوگیری تهدید برای میلیون‌ها مصرف‌کننده، هزاران شرکت برای کمک کردن به ایمنی ایستگاه‌های کاری، دستگاه‌های شخصی و محیط‌های ابری، نشان می‌دهد.”

برندگان AV-TEST بر اساس تست‌های بسیار سخت‌گیرانه بر روی راهکارهای متنوع ضدبدافزار و محافظت از ایستگاه‌های کاری و توانایی آن‌ها در خصوص توقف تهدیدات واقعی، در محیط‌های مختلف، انتخاب می‌شوند. محصولات در دسته‌بندی‌های یکسان، به طور همزمان و یکسان و درشرایط قابل تکرار تست می‌شوند. شاخص تست‌ها نیز شامل شناسایی و توقف بدافزارهای Zero-Day ، حملات Drive-by-Download مبتنی بر وبسایت‌ها، دانلود از وبسایت‌‌ها، حملات بدافزاری از طریق ایمیل و … بوده است.

کسب ۴ جایزه برترین محافظت AV-TEST توسط بیت دیفندر

بیت‌دیفندر به عنوان رهبر جهانی حوزه امنیت سایبری

علاوه بر جواز برترین محافظت AV-TEST، بیت‌دیفندر موردتقدیر تست‌ها، شرکت‌ها و تحلیل‌گران مستقلی دیگری نیز بوده و موارد ذیل را نیز دریافت کرده‌است:

دریافت برترین امتیاز برای محافظت در مقابل تهدیدات پیشرفته

شرکت تست مستقل AV Comparatives، برترین امتیاز محافظت از تهدیدات پیشرفته را فقط به محصولات سازمانی بیت‌دیفندر اعطا کرده است. تستی بسیار سخت‌گیرانه که توانایی توقف حملات و تکنیک‌هایی که توسط گروه‌های APT استفاده می‌شوند، را نشان می‌دهد.

بیت دیفندر توسط Radicati به عنوان “برترین بازیگر” در حوزه امنیت ایستگاه‌های کاری نام گرفت

رادیکاتی یک شرکت در حوزه تحقیقات بازار، در گزارش بازار برای سال ۲۰۲۰، بیت‌دیفندر را به عنوان یکی از سه تولیدکننده محصولات امنیتی ایستگاه‌های کاری در قسمت “Top Player” قرار داد. به نقل از سارا رادیکاتی، بنیان‌گذار آن شرکت، “تکنولوژی‌ها و چشم‌انداز بیت‌دیفندر او را در جایگاه Top Player قرار داده است.”

بیت دیفندر در ارزیابی MITRE ATT@CK عملکرد برتری نسبت به سایر رقبا داشت

بیت‌دیفندر تنها شرکتی بود که توانست ۱۰۰درصد از ۲۹ APT های پیشرفته که از حمایت‌های دولتی، در ۱۹ مرحله مختلف حمله (بر اساس دسته بندی‌‌های MITRE ATT@CK) شناسایی کند. این ارزیابی، با نرخ شناسایی APTها از فازهای ابتدایی آلودگی تا دسترسی‌های نهایی آن‌ها صورت پذیرفته است.

به نقل از خانم سارا رادیکاتی، مدیر گروه رادیکاتی، “سازمان‌ها به راهکارهای محافظت از ایستگاه‌ های کاری برای توقف تهدیدات پیشرفته مانند تهدیدات zero-day و APT نیاز دارند. من نتیجه تست‌های شرکت‌های مستقل را یک بخش مهم در تحقیقات و پروسه ارزیابی در نظر می‌گیرم و به همه سازمان‌ها توصیه می‌کنم که به این نتایج در زمان انتخاب شرکت‌ها نگاه کنند. بیت دیفندر یکی از برترین شرکت‌ها در بازار امنیت ایستگاه‌های کاری، برای قابلیت شناسایی بسیاری قوی خود، در گزارش اخیر من بوده است.”

AV-TEST GmbH یک شرکت مستقل در حوزه تحقیقات مربوط به ضدبدافزارها و امنیت فناوری اطلاعات است که تمرکز آن بر روی شناسایی و تحلیل آخرین بدافزارها و استفاده همه‌جانبه آن‌ها در تست‌های محصولات امنیتی است. برای دیدن جایگاه بیت‌دیفندر در آخرین تست‌ها برای سال ۲۰۲۱ از این لینک استفاده کنید: https://www.av-test.org/en/news/av-test-award-2020-for-bitdefender