چرا بیت دیفندر موبایل سکیوریتی به اینترنت نیاز دارد؟

چون این اپلیکیشن باید با سرورهای بیت دیفندر ارتباط داشته باشد تا بتواند اپلیکیشنها و صفحات وب را به خوبی اسکن کند.

 

بیت دیفندر به چه مجوزهایی نیاز دارد؟

● دسترسی به اینترنت -> برای ارتباط با سرور ابری.

● دسترسی به اطلاعات دستگاه -> هر دستگاه هنگامی که با سرورهای بیت دیفندر ارتباط بر قرار می کند یک ID یگانه خواهد داشت که از اطلاعات خود دستگاه استخراج می شود.

● مشاهده و تغییر در بوک مارکها  -> ماژول امنیتی بیت دیفندر برای محیط وب می خواهد مرورگر شما ایمن باشد.

● خواندن اطلاعات لاگها -> بیت دیفندر موبایل سکیوریتی با خواندن اطلاعات لاگها نرم افزارهای مخرب را شناسایی می کند.

● خواندن و نوشتن برای پیامکها، مخاطبان و اطلاعات کاربری  -> برای پاک کردن کل اطلاعات گوشی در هنگام دزدی یا گم کردن آن.

● موقعیت -> برای موقعیت یابی از راه دور.

 

از کجا می توانم جزئیات مربوط به اپلیکیشن ها را ببینم؟

بیت دیفندر موبایل سکیوریتی گزارشی از کارهای مهمی که انجام می دهد را نگه داری می کند. برای دسترسی به این گزارش می توانید نرم افزار را باز کنید و بر روی Event Viewer بزنید.

 

من PIN code ای را که برای محافظت از دستگاه خودم انتخاب کرده ام فراموش کرده ام؟

وارد اکانت بیت دیفندر سنترال خود بشوید و از آنجا می توانید این پیک کد را مشاهده کنید.

 

تاثیر بیت دیفندر موبایل سکیوریتی بر روی کارایی و باتری دستگاه چقدر است؟

تا جاییکه امکان دارد ما این تاثیر را کم می کنیم. این اپلیکیشن زمانی اجرا کی شود که نرم افزاری نصب شود یا شما درخواست بررسی کنید. بیت دیفندر موبایل سکیوریتی هنگامی که بازی می کنید یا پیامک می دهید در پشت صحنه در حال کار نیست.

 

بخش  Privacy Advisor چه کاری انجام می دهد؟

این بخش به شما اطلاعاتی را درباره اینکه هر اپلیکیشن چه کاری می تواند انجام دهد می دهد. مثلاً اینکه اپلیکیشن می تواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد یا نه و یا اینکه می تواند خودش پیامک ارسال کند یا نه تا شما بتوانید ریسک استفاده از هر اپلیکیشن را بسنجید.

 

آیا می توانم اپلیکیشنی که حریم خصوصی من را تهدید می کند، پاک کنم؟

به صورت دستی و از طریق انتخاب Uninstall می توانید آن را پاک نمایید.

 

آیا می توانم درباره نرم افزارها نظرم را ثبت کنم؟

البته!. با استفاده از دگمه Like در قسمت پیشنهاد دهنده برای حریم خصوصی می توانید اعلام کنید نرم افزار خاصی را دوست دارید و اگر هم از اپلیکیشنی خوشتان نیاید می توانید آن را Dislike کنید.

 

چگونه می توانم اعلان های Privacy Advisor را خاموش کنم؟

اگر می خواهید اعلانهای این قسمت را خاموش کنید به روش زیر عمل کنید:

  • اپلیکیشن بیت دیفندر را باز کنید.
  • در منوی اصلی دکمه Menu را انتخاب کنید.
  • به قسمت Global Settings بروید.
  • گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

بیت دیفندر موبایل سکیوریتی به چه زبانهایی قابل دیافت است؟

درحال حاضر زبانهای زیر در دسترس هستند:

● English

● French

● German

● Italian

● Romanian

● Spanish

● Brazilian Portuguese

● Polish

● Turkish

● Vietnamese

البته در آینده زبانهای بیشتری اضافه خواهند شد. شما می توانید از قسمت Language & keyboard زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 Device Administrator چه کاری انجام می دهد؟

Device Administrator جزء قابلیت های سیستم عامل اندروید است و امکان ارتباط از راه دور را فراهم می آورد. بدون این امکان گزینه های قفل دستگاه از راه دور کار نخواهد کرد. البته قبل از اینکه اپلیکیشن بیت دیفندر را از روی گوشی خود پاک کنید حتماً این گزینه را نیز فعال نمایید. برای این کار از طریق آدرس زیر اقدام نمایید.

Settings > Security Device > administrators.

شماره موبایل شخص مورد اطمینان برای چه از من خواسته می شود؟

اگر تلفن همراه شما دست غیر از شخص مورد اعتماد شما بیافتد به راحتی می تواند سیم کارت را عوض کرده و از گوشی شما استفاده نماید. با استفاده از این شماره تعریف شده در صورتی که سیم کارت جدیدی در تلفن شما قرار داده شود، پیامکی حاوی شماره سیم کارت جدید به شخص تعریف شده ارسال می گردد. حتی شما می توانید با استفاده از به دست آوردن شماره سیم کارت جدید به صورت پیامکی نیز به گوشی مورد نظر خود فرامینی را ارسال کنید.

آیا می توانم شماره مورد اطمینان را در آینده نیز عوض کنم؟

برای تنظیم شماره مورد اطمینان جدید ابتدا وارد بخش Anti-Theft شوید. سپس وارد بخش Configure SMS Control شوید از شما پین کدی که قبلاً وارد کرده اید در خواست می شود. بعد از وارد کردن آن گزینه Change trusted number را انتخاب نموده و شماره جدید را وارد نمایید.

 

ارسال فرمان پیامکی چقدر برایم هزینه دارد؟

به همان اندازه که اپراتور برای دریافت پیامک از شما هزینه بگیرد. بیت دیفندر هزینه اضافی از شما دریافت نمی کند.

 

با پیغام خطای “No Google Token” مواجه شدم چگونه آن را بر طرف کنم تا وارد اکانت خود شوم؟

این خطا زمانی اتفاق می افتد که بیت دیفندر به اکانت گوگل شما متصل شود، شما می توانید با استفاده از یکی از این موارد مشکل خود را بر طرف نمایید:

● به قسمت Android Settings > Applications > Manage Applications > Bitdefender Mobile Security رفته و گزینه Clear data را انتخاب نمایید.

● مطمئن شوید دستگاه شما به اکانت گوگل شما متصل است.

برای اطمینان از این اتصال به بخش Settings > Accounts & sync رفته و ببنید که آیا اکانت گوگل شما در قسمت  Manage Accounts. لیست شده است یا نه. اگر لیست نشده است دستگاه را ری استارت کنید و سپس وارد بیت دیفندر موبایل سکیوریتی شده و سعی کنید لاگین نمایید.

● دسگاه خود را ری استارت کنید و مجدداً سعی نمایید تا لاگین نمایید.