به مرکز پشتیبانی رسمی محصولات سازمانی بیت دیفندر خوش آمدید

بیت دیفندر به منظور ارائه ی بهترین خدمات به کاربران محترم ایرانی از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین در خدمت شماست.
در سیستم پشتیبانی آنلاین به هر یک از درخواست های پشتیبانی کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می شود که با استفاده از آن می توانید فرآیند پاسخگویی به درخواست ها یا شکایات را به صورت آنلابن پیگیری نمایید. برای راحتی شما تاریخچه درخواست ها و شکایاتی که توسط شما ثبت شده است در سیستم پشتیبانی آنلاین نگهداری می شود. برای دسترسی به تاریخچه فعالیت ها و پیگیری درخواست های ثبت شده در سیستم وارد کردن ایمیل معتبر الزامی می باشد.
این سیستم پشتیبانی تنها به محصولات سازمانی اختصاص دارد و کاربران خانگی تنها از طریق ارسال ایمیل به بخش پشتیبانی (Support@ibitdefender.ir) با ما در ارتباط باشند.

ثبت درخواست جدید


لطفا در ثبت درخواست ها تا آنجا که ممکن است جزئیات لازم را ارائه نمایید تا ما به بهترین نحو بتوانیم پاسخگوی شما باشیم.\n

پیگیری وضعیت درخواست ها


ما تاریخچۀ تمام درخواست های پشتیبانی فعلی و گذشته شما را به همراه پاسخ های آنها به طور کامل نگهداری می کنیم.

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!