با سلام و احترام خدمت کلیه کاربران بیت دیفندر (بروزرسانی مورخ 1401/02/05)

به اطلاع می رساند مهلت اطلاعیه قبلی تا پایان وقت اداری سه شنبه مورخ 1401/02/06 تمدید شد. با توجه به کفایت مدت درنظر گرفته شده، درخواست از کاربران مبنی بر پیگیری اطلاعیه های مندرج در این صفحه و همچنین اطلاع رسانی های مکرر، درخواستهایی که بعد از این تاریخ ارسال شوند قابل بررسی نیستند و این شرکت مسئولیتی در این باره ندارد.  در پایان مهلت مقرر کلیه درخواستها تجمیع شده و به اطلاع شرکت بیت دیفندر می رسد. در صورت تایید نهایی، کلیه وجوه از طرف توزیع کننده منتخب (که شرکت ما نیز نیست) ظرف 40 روز آینده واریز می گردد بنابراین مستدعی است در این رابطه پیگیری نفرمایید. همچنین خواهشمند است بعد از این تاریخ درخواستی ارسال ننمایید چون امکان بررسی آن به دلیل عدم تایید شرکت بیت دیفندر وجود ندارد و قبلتر نیز سلب مسئولیت گردیده است.

با سلام و احترام خدمت کلیه کاربران بیت دیفندر (بروزرسانی مورخ 1401/01/30)

به اطلاع می رساند مهلت اطلاعیه قبلی تا پایان وقت اداری یکشنبه مورخ 1401/02/04 تمدید شد. موضوع اطلاعیه نیز قبلتر از طریق ایمیل و پیامک به کاربرانی که از ما خرید داشته اند نیز ارسال شده است.

با سلام و احترام خدمت کلیه کاربران بیت دیفندر (بروزرسانی مورخ 1401/01/22)

متاسفانه به دلیل مسائل مرتبط با تحریم ها ظاهراْ امکان فعالسازی مجدد لایسنس های کنسل شده به هیچ عنوان وجود ندارد. این موضوع را پشتیبانی بیت دیفندر به کسانی که به طور مستقیم با بیت دیفندر در تماس بوده اند نیز از طریق ایمیل اطلاع رسانی کرده است. ما همچنان پیگیر موضوع بازگشت وجه هستیم و اگرچه نتایجی حاصل شده است اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم و امیدواریم به زودی مشکل حل گردد. بنابراین جهت کسب آمادگی در صورت نهایی شدن موضوع، خواهشمندیم کاربرانی که تمایل دارند بخشی از وجه پرداختی ایشان (متناسب با مدت باقی مانده از لایسنس) برگشت داده شود نسبت به ارسال اطلاعات زیر از طریق ایمیلی که با آن خرید صورت گرفته است به آدرس ایمیل *** اقدام کنند. لازم است اطلاعات به ترتیب و فرمت ذیل ارسال گردد:

شماره کارت (بدون خط تیره یا فاصله):
شماره شبا(بدون خط تیره یا فاصله و شامل IR و در کل 26 کاراکتر):
نام و نام خانوادگی (مربوط به شماره حساب و کارت فوق):
لایسنس (10 کاراکتر با حروف بزرگ):
نوع محصول و تعداد دستگاه:

توجه فرمایید:

  • مهلت ارسال اطلاعات فوق تا پایان وقت اداری 29فروردین 1401 است و قابل تمدید نیست. بدیهی است درخواستهایی که بعد از این تاریخ ارسال شوند قابل بررسی نیستند و این شرکت مسئولیتی در این باره ندارد.
  • موضوع فوق به دلیل برآورد حجم درخواستها و مرتب سازی آنها جهت اطلاع رسانی به شرکت بیت دیفندر است و به معنی قطعیت در برگشت وجه نیست.
  • مسئولیت صحت اطلاعات فوق بر عهده کاربر است و اگر نقصانی وجود داشته باشد این شرکت مسئولیتی جهت جبران خسارت احتمالی ندارد.
  • همچنان توصیه می شود هر چند روز یکبار از این صفحه بازدید فرمایید تا در جریان اطلاعات تازه قرار بگیرید.

با سلام و احترام خدمت کلیه کاربران بیت دیفندر (بروزرسانی مورخ 1401/01/15)

متاسفانه نتیجه مثبتی از پیگیری های انجام شده تا این لحظه دریافت نشده است. ما خواهان احیای حق کاربران ایرانی هستیم وگرچه می توانیم موضوع عدم ایجاد سرویس جدید بیت دیفندر را در ایران را بپذیریم ولی نمی توانیم قبول کنیم که سرویس فعالی که برای آن هزینه شده است به صورت یکطرفه کنسل گردد و شرکت بیت دیفندر نیز پاسخگو نباشد. ما اصرار داریم که شرکت بیت دیفندر باید مسئولیت کار خود را بپذیرد و پاسخگو باشد. بنابراین خواهشمندیم از طریق کمپینی که به همین منظور ایجاد شده است به این اقدام شرکت بیت دیفندر اعتراض کنید. ما نیز تلاش می کنیم که این موضوع را در دنیا رسانه ای کنیم و شرکت بیت دیفندر را وادار به عذرخواهی رسمی از ایرانیان، فعالسازی مجدد لایسنس ها و جبران صدمه وارد شده به کاربران ایرانی (با افزایش مدت یکسال به اعتبار باقی مانده لایسنس) کنیم.

حتی اگر در حال حاضر از محصولات بیت دیفندر استفاده نمی کنید اما با تحریم های ظالمانه مخالف هستید، خواهشمندیم در این کمپین یاری رسان ما باشید.

بنابراین برای ورود به کمپین بر روی این لینک کلیک کنید یا آدرس ( https://chng.it/xKXT9Vp74Q ) را در مرورگر کپی و اجرا کنید. در آنجا به دو زبان فارسی و انگلیسی هدف ایجاد کمپین را می بینید.

اگر با استفاده از لپتاپ یا سیستم شخصی اقدام به ثبت رای می کنید:

در سمت راست صفحه مشخصات خود را مطابق شکل زیر تکمیل کنید و بر روی دکمه Sign this petition کلیک کنید تا کمپین توسط شما امضا شود:

اگر با استفاده از گوشی همراه اقدام به ثبت رای می کنید:

کافیست بر روی دکمه Sign this petition کلیک کرده و سپس مشخصات خود را وارد و تایید کنید (مطابق شکل زیر).

در صورتی که با موفقیت کمپین را امضا کرده باشید با صفحه زیر روبرو می شوید:

دقت کنید که در مواردی ممکن است ایمیلی برای تایید به آدرس ایمیل ما ارسال شود و باید ما آن را از طریق ایمیل خود تایید کنیم تا رای ما لحاظ شود. بعد از آن وظیفه اصلی ما به اشتراک گذاری کمپین از طریق فیس بوک، توییتر، واتس اپ، پیامک، ایمیل و … است. همچنین می توانید لینک کوتاه شده کمپین را ( https://chng.it/xKXT9Vp74Q ) برای سایر کاربران، دوستان و کلیه ایرانیان عزیزمان ارسال کنید تا مشارکت حداکثری صورت گرفته و به هدف ایجاد کمپین نزدیکتر شویم. به خصوص اگر بلاگر یا در شبکه های اجتماعی نقش پر رنگی دارید کمک بزرگی خواهید بود.

توجه فرمایید:

  • تا حد امکان از آی پی ایران برای ثبت رای استفاده کنید با این حال ممکن است در صورت باز نشدن صفحه ارسال رای نیاز به وی پی ان باشد که مشکلی ایجاد نمی کند.
  • شما می توانید با آدرس ایمیل های دیگر هم رای ثبت کنید، برای این منظور لازم است ابتدا از طریق لینک بالای صفحه و سمت راست Logout نموده و سپس با آدرس ایمیل جدید رای ثبت کنید.
  • بعضی از کاربران که لایسنس چندکاربر داشته اند، لایسنس را به صورت اشتراکی بین خانواده یا دوستان استفاده می کرده اند. لازم است هر شخص به صورت جداگانه در این کمپین مشارکت کند.
  • شما حتی می توانید در هنگام ثبت رای اقدام به ثبت نظر خود نیز بکنید که در انتهای صفحه نمایش داده می شود.

با سلام و احترام خدمت کلیه کاربران بیت دیفندر (بروزرسانی مورخ 1400/12/28)

اعلام شده است شرکت بیت دیفندر به دلیل ورود به بورس آمریکا به ناچار مجبور به کنسل نمودن لایسنس کاربران ایرانی شده است.

مستحضر باشید شرکت بیت دیفندر همچنان در حال مذاکره با رگولاتوری بورس آمریکاست و پیشنهاداتی نیز در جهت احیای لایسنس کاربران ایرانی و یا نحوه بازگشت وجه مطرح نموده است که در حال بررسی است. متاسفانه تا این لحظه به نتیجه نرسیده اند ولی اعلام شده است به صورت مستمر درحال پیگیری موضوع هستند و به محض حصول نتیجه با کلیه کاربران ایرانی به صورت مستقیم مکاتبه نموده و یا توسط ما اطلاع رسانی خواهد شد.

خواهشمند است پیشنهاد این شرکت مبنی بر نصب آنتی ویروس دیگری را مد نظر قرار دهید تا دستگاه شما در معرض خطر قرار نگیرد. معمولاً آنتی ویروس های معتبر به صورت رایگان دوره استفاده آزمایشی (Trial) در اختیار کاربران قرار می دهد که پیشنهاد می کنیم تا مشخص شدن نتیجه از این گزینه استفاده کنید. با جستجوی ساده در اینترنت می توانید آنها را پیدا کنید، مشاهده این لینک نیز سودمند است. امیدواریم هر چه زودتر این مشکل برطرف گردد و نتیجه نهایی توسط شرکت بیت دیفندر اطلاع رسانی گردد.

با سلام و احترام خدمت کلیه کاربران بیت دیفندر

همانطور که مستحضرید در تاریخ 22 فروریه (سوم اسفندماه) از طرف شرکت بیت دیفندر ایمیلی به تعدادی از کاربران ایرانی ارسال شده است و در آن ایمیل اطلاع داده شده است که لایسنس ایشان به زودی کنسل خواهد شد. علت این امر نیز مشمول شدن سرویس های بیت دیفندر در تحریم های ظالمانه کشور آمریکا قید گردیده است. از امروز (دهم اسفندماه) ما شاهد اطلاع رسانی دوستانی هستیم که ظاهرا لایسنس آنها کنسل شده است.

از همان روز نخست ما پیگیری های فراوانی جهت عدم کنسل شدن لایسنسها داشته ایم و با توجه به ماهیت موضوع و بحث تحریم دولتها نتیجه قابل قبولی تا این لحظه حاصل نگردیده است. ما همچنان پیگیر موضوع هستیم تا بیت دیفندر لایسنس ها را مجدد فعال کند یا حداقل بتوانیم موضوع جبران خسارت کاربران ایرانی را به نتیجه برسانیم. متاسفانه به دلیل اینکه سرویس توسط شرکت بیت دیفندر ارائه می گردد تنها راه، شکیبایی برای به نتیجه رساندن موضوع است و ممکن است این موضوع زمانبر نیز گردد. مطمئن باشید در این رابطه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

توجه فرمایید:

  • در صورتی که لایسنس شما کنسل شده است از طریق فرم زیر نیاز به ثبت تیکت یا تماس تلفنی نیست. فقط درصورتی که موضوع خاصی است که نیاز است ما را در جریان قرار دهید تیکت ثبت کنید. لغو لایسنس شما متاسفانه توسط بیت دیفندر به صورت یکطرفه و به دلیل تحریم انجام شده است. مطلع باشید کلیه نمایندگی های ایران نیز بدون اطلاع قبلی لغو نمایندگی شده اند. بنابراین پیشنهاد می شود هر چند روز یکبار از این صفحه بازدید فرمایید تا در صورت اعلام خبر جدیدی آن را به اطلاع شما برسانیم.
  • هنوز مشخص نیست در صورت نهایی شدن موضوع بازگشت وجه، چقدر زمان برای عودت وجه توسط بیت دیفندر به شما مورد نیاز است و همچنان این موضوع درحال پیگیری است.
  • پیشنهاد می شود به صورت مستقیم با پشتیبانی بیت دیفندر در تماس باشید و علت و چرایی کنسل شدن لایسنس ها و هر سوال، درخواست خسارت و یا اعتراضی که دارید را خودتان نیز مطرح کنید. برای این منظور با استفاده از وی پی ان به اکانت سنترال خود لاگین کرده و از طریق منوی Dashboard (بالا سمت چپ) و در انتهای صفحه بر روی Contact our support team کلیک نمایند. سپس گزینه CHAT WITH US را انتخاب و گفتگو کنید. پشتیبانی بیت دیفندر پاسخگوی شماست. اگر از شما تصویر ایمیل لایسنس درخواست شد و شما نداشتید از ما بخواهید تا برای شما ارسال کنیم. اینکه ایمیل لایسنس به فارسی است مشکلی ایجاد نمی کند.
  • با توجه به غیرفعال شدن لایسنس، پیشنهاد می شود در اسرع وقت نسبت به تهیه یک آنتی ویروس معتبر برای دستگاه خود اقدام کنید. با توجه به بازار ایران متاسفانه ما پیشنهادی نمی توانیم بدهیم. همچنین گزارش شده است کلاهبردارانی با سواستفاده از موقعیت سعی در مجاب کردن کاربران به خرید لایسنس های ضدتحریم و یا گلوبال بیت دیفندر می کنند. فریب این افراد را نخورید. امکان ارائه سرویس بیت دیفندر در ایران تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی مناسب، بجای تماس تلفنی از طریق فرم ذیل اقدام به ثبت تیکت نمایید. ما در صورت لزوم با شما تماس تلفنی خواهیم گرفت. پاسخگویی از طریق ثبت تیکت به صورت 24 ساعته (حتی ایام تعطیل) خواهد بود و کلیه مکاتبات را پاسخ خواهیم گفت.

خواهشمند است دقت بفرمایید، پر کردن موارد ستاره دار الزامی است.

لطفاً نام خانوادگی خود را وارد کنید
جهت ارتباط با شما در صورت نیاز
لطفاً موضوع مورد درخواست خود را انتخاب کنید
لطفاً لایسنس خود را وارد کنید
لطفاً درخواست خود را بفرمایید
این پسوندها مجازند: jpg, png, pdf, jpeg, tiff, bmp, txt
پیام شما دریافت شد و در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.
به نظر می رسد خطایی رخ داده است. لطفاً صفحه را رفرش کنید و یا کمی بعدتر امتحان نمایید. یا درخواست خود را مستقیم به support@ibitdefender.ir ارسال کنید.