مفتخریم که از سال ۱۳۹۴ میزبان هزاران کاربر ایرانی بیت دیفندر بوده و هستیم…

مجموعه ما همیشه پذیرای سوالات، انتقادات و پیشنهادهای شماست. ما مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی از محصول فروخته شده را وظیفه خود می دانیم.

نحوه مشاوره، ثبت سفارش و خرید محصولات خانگی بیت دیفندر

جهت دریافت اطلاعات درباره نحوه انتخاب محصول خانگی مناسب شما، توضیحات مفصلی در صفحه مربوط به محصول وجود دارد که به شما کمک خواهند کرد. لینک های ذیل نیز در این رابطه کمک شایانی خواهند نمود.

کلیه پردازش های مربوط به مراحل خرید محصولات خانگی بیت دیفندر و تحویل لایسنس به صورت خودکار انجام می شود و لایسنس به همراه راهنمای نصب و راه اندازی و بعد از پرداخت موفق خدمتتان ایمیل و پیامک خواهد شد.

نحوه مشاوره، ثبت سفارش و خرید محصولات شرکتی بیت دیفندر

جهت دریافت مشاوره کارشناسان ما همیشه آماده پاسخگویی هستند. اگر نیاز به پیشفاکتور دارید لازم است که این فرم را تکمیل نمایید. پیشفاکتور بعد از حداکثر 24 ساعت به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال خواهد شد.
کلیه لایسنسهای صادر شده توسط شرکت ما به صورت اوریجینال و به نام درخواست دهنده صادر می شود و قابل استعلام از شرکت بیت دیفندر است.

نحوه پشتیبانی محصولات

پشتیبانی محصولات خانگی و شرکتی به صورت رایگان انجام می شود. کافیست در ارتباط با پشتیبانی که نیاز دارید از طرق ذیل تماس حاصل فرمایید.

خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی مناسب، بجای تماس تلفنی از طریق فرم ذیل اقدام به ثبت تیکت نمایید. ما در صورت لزوم با شما تماس تلفنی خواهیم گرفت. پاسخگویی از طریق ثبت تیکت به صورت 24 ساعته (حتی ایام تعطیل) خواهد بود و کلیه مکاتبات را پاسخ خواهیم گفت.

خواهشمند است دقت بفرمایید، پر کردن موارد ستاره دار الزامی است.

لطفاً نام خانوادگی خود را وارد کنید
جهت ارتباط با شما در صورت نیاز
لطفاً موضوع مورد درخواست خود را انتخاب کنید
لطفاً لایسنس خود را وارد کنید
لطفاً درخواست خود را بفرمایید
این پسوندها مجازند: jpg, png, pdf, jpeg, tiff, bmp, txt
پیام شما دریافت شد و در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.
به نظر می رسد خطایی رخ داده است. لطفاً صفحه را رفرش کنید و یا کمی بعدتر امتحان نمایید. یا درخواست خود را مستقیم به support@ibitdefender.ir ارسال کنید.