خرید شما از این وب سایت به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد.

قانون شماره ۱: اطلاعات محصولات موجود در وبسایت ما از وب سایت رسمی شرکت بیت دیفندر و یا منابع معتبر دیگر جمع آوری و در وب سایت قرار داده شده است و ما تنها فروشنده لایسنس بیت دیفندر در ایران هستیم. سرویس های بیت دیفندر نیز تنها توسط شرکت بیت دیفندر در اختیار کاربر قرار می گیرد و نه شرکت ما. خریدار نیز موظف است خود برای نصب نرم افزار از سایت بیت دیفندر اقدام کند.

قانون شماره ۲: خریداران می بایست هنگام خرید محصول بیت دیفندر مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسئولیت آن به عهده خریدار می باشد.

قانون شماره ۳: مسئولیت حفظ و نگهداری لایسنس بر عهده خریدار است و بعد از تحویل لایسنس به خریدار، این شرکت در مورد کوتاهی خریدار در این باره (سهواً یا عمداً) مسئولیتی نخواهد داشت و خریدار موظف است ظرف یک ماه نسبت به فعالسازی لایسنس اقدام کند، در غیر این صورت نیز این شرکت مسئولیتی نخواهد داشت.

قانون شماره ۴: ما متعهد می شویم از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماییم و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکنیم.

قانون شماره ۵: ما موظفیم اطلاعات دقیق و کامل محصول را در اختیار خریدار قرار دهیم. این اطلاعات شامل قیمت، تخفیف، مالیات و هدایای ویژه می باشد.

قانون شماره ۶: تحویل لایسنس به صورت آنی و بعد از پرداخت صورت می گیرد و اگر به هر دلیلی مشکلی در تحویل به وجود آمد ما موظفیم لایسنس را در کوتاه ترین زمان ممکن به ایمیل خریدار ارسال نماییم و وی را در جریان همه امور قرار دهیم. لازم به ذکر است که ما تحویل محصول فیزیکی نداریم.

قانون شماره ۷: ما می توانیم بنا به تشخیص سفارش را لغو کنیم بدیهی است در چنین مواردی هماهنگی های لازم می بایست توسط ما باخریدار انجام پذیرد.

قانون شماره ۸: خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید لایسنس، اطلاعات لازم در مورد محصول را از طریق سایت کسب کند و سپس اقدام به خرید نماید.

قانون شماره ۹: لایسنس خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.

قانون شماره ۱۰: در مواردی که نیاز به ارتباط با خرید است از طریق آدرس ایمیل خریدار اقدام خواهد شد و لزومی به برقراری ارتباط تلفنی نخواهد بود. لذا خریدار باید در صورت لزوم از طریق بررسی ایمیل خود ارتباطش را با نماینده رسمی بیت دیفندر حفظ کند.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و ما در هر زمان حق تعدیل، تغییر، یا به روز آوری قوانین خرید از سایت را برای خود محفوظ می شناسیم و هر گونه تغییر می تواند به اطلاع شما برسد.