در این مقاله به شما آموزش می دهیم تا با استفاده از ابزار پشتیبانی بیت دیفندر (Bitdefender Support Tool) لاگ ایراد یابی ایجاد کنید. این لاگ اطلاعات لازم برای رفع ایرادی که شما گزارش کرده اید را در اختیار متخصصا بیت دیفندر قرار می دهد.
این ابزار در دو صورتی که بیت دیفندر بر روی سیسنم شما نصب شده باشد یا نباشد قابل استفاده است که ما هر دو حالت را برای شما توضیح می دهیم.
تولید لاگ پشتیبانی در حالتی که بیت دیفندر بر روی سیستم شما نصب باشد
در این حالت مراحل زیر را به ترتیب باید انجام داد:
1. دکمه ⊞ ویندوز را به طور همزمان به همراه دکمه E بفشارید تا پنجره This PC باز شود.
2. وارد مسیر نصب بیت دیغندر شوید. معمولا مسیر نصب به این شکل است: C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security
3. فایل اجرایی supporttool را اجرا کنید.
4. موضوع مشکل را انتخاب نمایید.
5. سپس در قسمت توضیح مشکل، شرح مختصری از ایراد را بنویسید.
6. شما همچنین می توانید لاگ مورد نظر را از طریق کلیک بر روی TRY TO REPRODUCE THE ISSUE ایجاد کنید. (این گزینه صفحه نمایش شما را رکورد نمی کند و فقط عملیات لاگ گیری بیت دیفندر را آغاز می کند).
• در پنجره جدید بر روی دکمه START کلیک کنید.
• وقتی مشکل مجددا ایجاد شد بر روی دکمه FINISH کلیک کنید.
7. در صفحه بعدی، آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
8. قبل از ارسال درخواست لازم است تیک گزینه agree to allow Bitdefender to gather and submit debugging information related to your issue را بزنید.
9. سپس باید بر روی CREATE DEBUG PACKAGE کلیک کنید.
10. یک فایل فشرده با فرمت BDSP_[PCname]_[currentdate] روی دسکتاپ سیستم شما ایجاد می شود. شما باید این فایل را جهت بررسی به پشتیبانی ما ارسال کنید.
تولید لاگ پشتیبانی در حالتی که بیت دیفندر بر روی سیستم شما نصب نباشد
1. ابزار Bitdefender Support tool را از آدرس زیر دانلود و ذخیره نمایید:
www.bitdefender.com/diagnostic
2. بر روی فایل supporttool.exe کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
3. بر روی منوی آبشاری ISSUE CATEGORY کلیک کرده و مورد مرتبط با ایراد خود را انتخاب کنید. سپس در قسمت ISSUE DESCRIPTION شرح مختصری از ایراد را بنویسید.
4. از طریق کلیک بر روی CONFIRM TICKET آن را تایید کنید.
5. سپس نام و آدرس ایمیل خود را در فیلدهای پیش بینی شده وارد کنید. بعد از زدن تیک موافقت بر روی CREATE DEBUG PACKAGE کلیک کنید.
6. چند لحظه منتظر بمانید تا اطلاعات عیب یابی جمع آوری گردد.
7. بعد از اتمام فرآیند بر روی CLOSE کلیک کنید.
8. یک فایل فشرده با فرمت BDSP_[PCname]_[currentdate] روی دسکتاپ سیستم شما ایجاد می شود. شما باید این فایل را جهت بررسی به پشتیبانی ما ارسال کنید.
دیدگاه خود را بنویسید