برای حل این مشکل می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ با استفاده از کنترل پنل بیت دیفندر را Repair کنید.

الف) با فشردن کلیدهای Windows key + R پنجره Run را باز کنید.

ب) کلمه appwiz.cpl را تایپ کرده و دکمه Enter را بفشارید.

ج) این کار پنجره Programs and features را در کنترل پنل باز می کند. محصول بیت دیفندر را از لیست پیدا کنید، بر روی آن کلیک راست کرده و Uninstall را انتخاب کنید.

د) از شما سوال خواهد شد که می خواهید چه عملیاتی را انجام دهید. شما  Repair را انتخاب کنید.

ه) اجازه دهید تا این کار به پایان برسد و مشکل بر طرف خواهد شد.

 

۲٫ در ویندوز  check disk را انجام دهید:

برای Windows 8, 8.1 و ۱۰:

الف) پنجره  This PC را باز کنید (Windows + E)

ب) بر روی درایو مورد نظر کلیک راست کنید و Properties را انتخاب نمایید.

ج) بر روی Tools کلیک کرده و دکمه Check را در زیر Error Checking انتخاب کنید.

برای Windows 7:

این مراحل را در مایکروسافت دنبال کنید: https://support.microsoft.com/en-us/kb/2641432

 

۳٫ فرمان DISM را با دنبال کردن مراحل زیر اجرا نمایید:

الف)پنجره Command Prompt را با انتخاب کلیک راست بر روی Run as administrator باز کنید.

ب) عبارت زیر را تایپ کرده و دکمه Enter را بفشارید:

      DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

 

۴٫ می توانید فایلهای سیستمی را با استفاده از راهنمای زیر چک کنید:

https://support.microsoft.com/en-us/kb/929833