معمولاً مشکل آپدیت زمانی پیش می آید که ارتباط سیستم شما با اینترنت دچار مشکل گردد (مثلاً به دلیل پروکسی یا استفاده از فایروال دیگری به غیر از فایروال بیت دیفندر). اگر مطمئن هستید مشکل آپدیت بیت دیفندر به این دلیل نیست به روش زیر عمل کنید:

الف) اطمینان از نصب صحیح بیت دیفندر

۱٫ نرم افزار بیت دیفندر را باز کنید و به بخش Settings وارد شوید.

۲٫ بر روی  General Settings کلیک کنید و تب  Update را انتخاب نمایید.

۳٫ مطمئن شوید که تنظیمات آپدیت به درستی انجام شده باشد. (تصویر زیر را ببینید)

توجه: اگر از فایروال دیگری استفاده می کنید اینجا را ببینید.

۴٫ اگر تنظیمات درست است وارد بخش تنظیمات فایروال شوید (بر روی قسمت Modules و وارد تب Firewall >Adapters شوید).حال تنظیمات را بررسی کنیدl:

  • Network Type = Home/Office
  • Stealth Mode = Off
  • Generic = On

توجه: محصول آنتی ویروس پلاس دارای فایروال نیست.

 

ب) اگر از فایروال دیگری استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم آن را غیرفعال کنید. (حتی فایروال ویندوز)

بعد از این کار اقدام به آپدیت نرم افزار نمایید. مشکل شما حل می شود.