در هفته های گذشته، همه ما شاهد تلاشهای مهم بین المللی در بخش های دولتی و خصوصی در سراسر جهان برای حمایت از مبارزه با ویروس کرونا بوده ایم. در این راستا، به جهت همراهی و پیوستن به این نبرد جهانی و انجام تعهد اخلاقی در این روز های سخت، شرکت بیت دیفندر تصمیم به راه اندازی یک کمپین جهانی برای مراکز بهداشت و درمان که در صدر این بیماری همه گیر هستند نموده است. از این رو، شرکت بیت دیفندر به عنوان نخستین شرکت در این حوزه و برای نخستین بار اقدام به ارائه لایسنس رایگان از کل سبد محصولات خود به مراکز بهداشت و درمان در سراسر جهان نموده است.

هدف از این اقدام و مشارکت، کمک به مراکز درمانی و ارائه اطمینان از ایمن بودن این مراکز در مقابل حملات سایبری و رفع نگرانی قربانی شدن آنها در مقابل حملات بی رحمانه و فرصت طلبانه حول این بحران می باشد. بنابراین مراکز بهداشت و درمان می توانند با تمرکز کامل و صرف انرژی و حفظ بودجه خود، در مورد کنترل همه گیر ویروس کرونا اقدام نمایند.

دوستانی که می توانند از این موقعیت عالی استفاده کنند؟

تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شامل بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، پزشکان و دندانپزشکان می توانند از این موقعیت استفاده نمایند.

توجه: داروخانه ها، سایت های پزشکی، سایت های فروش اقلام پزشکی و ادارت مربوطه شامل این کمپین نمی شوند.

در خصوص دانشگاه های علوم پزشکی نیاز به بررسی بیشتر است و لازم است متقاضی از بخش تماس با ما تماس بگیرد یا از طریق ایمیل مکاتبه نمایند.

محصولاتی که در کمپین مبارزه با کرونا با لایسنس رایگان عرضه می شوند؟

این کمپین شامل کلیه محصولات بیت دیفندر و به شرح ذیل است:

  • GravityZone Business Security
  • GravityZone Advanced Business Security
  • GravityZone Elite Security
  • GravityZone Ultra Security
  • NTSA

نحوه درخواست لایسنس رایگان و مشارکت در کمپین مبارزه با کرونا؟

دوستانی که واجد شرایط می باشند می توانند از این طریق درخواست دهند یا از بخش تماس با ما و ایمیل بخش فروش با ما در ارتباط باشند. لازم به ذکر است که به دلیل سهولت کاربری محصولات بیت دیفندر، نصب و راه اندازی به صورت آنلاین و از به صورت از راه دور (Remote) انجام می شود.

هزینه لایسنس و خدمات ما؟

با افتخار و در جهت کمک به جامعه پزشکی اعلام می کنیم کلیه موارد مشاوره، صدور لایسنس و نصب و راه اندازی محصولات بیت دیفندر در کمپین مبارزه با کرونا کاملاً رایگان است.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد، نصب محصولات با همکاری شما و به صورت از راه دور انجام خواهد شد. فرآیند نصب سریع و بدون دردسر و به همراه آموزش های لازم خواهد بود.