معمولاً مشکل آپدیت زمانی پیش می آید که ارتباط سیستم شما با اینترنت دچار مشکل گردد (مثلاً به دلیل پروکسی یا استفاده از فایروال دیگری به غیر از فایروال بیت دیفندر). اگر مطمئن هستید مشکل آپدیت بیت دیفندر به این دلیل نیست به روش زیر عمل کنید:

الف) اطمینان از نصب صحیح بیت دیفندر

۱٫ نرم افزار بیت دیفندر را باز کنید و به بخش Settings وارد شوید.

۲٫ بر روی General Settings کلیک کنید و تب Update را انتخاب نمایید.

۳٫ مطمئن شوید که تنظیمات آپدیت به درستی انجام شده باشد. (تصویر زیر را ببینید)

توجه: اگر از فایروال دیگری استفاده می کنید اینجا را ببینید.

۴٫ اگر تنظیمات درست است وارد بخش تنظیمات فایروال شوید (بر روی قسمت View Featuresکلیک کنید و از طریق کلیک بر روی علامت چرخنده زیر بخش Firewall وارد تب Firewall >Network Adapters شوید).حال تنظیمات را بررسی کنید که بر روی Dynamic قرار داشته باشند.

توجه: محصول آنتی ویروس پلاس دارای فایروال نیست.

 

ب) اگر از فایروال دیگری استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم آن را غیرفعال کنید. (حتی فایروال ویندوز)

بعد از این کار اقدام به آپدیت نرم افزار نمایید. مشکل شما حل می شود.