نتایج گزارش سال ۲۰۲۱ MITRE Engenuity ATT&CK آماده شده است. ما مفتخریم که اعلام کنیم بالاترین نرخ شناسایی را بیت دینفدر از آن خود کرده که در تست ها و شبیه‌سازی های MITRE به عنوان “استاندارد طلایی” شناخته می‌شود.

ارزیابی MITRE ATT&CK بر روی ۲۹ رهبر در حوزه امنیت سایبری شامل، Crowdstrike، Microsoft، McAfee و محصولاتشان که قابلیت شناسایی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های FIN7 و Carbanak که بخش‌های مالی، سازمان‌های مهمان‌پذیر را با استفاده از بدافزارهای پیشرفته آلوده کردند، انجام شده است.

GravityZone بیت دیفندر با ۳۶۶ شناسایی تهدید سایبری از انواع مختلف (که با فاصله ۱۰ پله‌ای از دومین رتبه و تقریبا فاصله بیش ۵۰٪ از میانگین شناسایی نسبت به سایرین) افتخار بزرگی را کسب کرده‌است.

بیت‌دیفندر همچنین در خروجی نتایج با استفاده از عملیات امنیتی موثر خود به کاهش سردرگمی تحلیل‌گران در ۹۶٪ از کل شناسایی‌ها کمک کرده‌است. در مقایسه با سایرین، که در مواجهه با چنین تهدیداتی اطلاعات محدودی را در اختیار قرار داده اند که نیاز به بررسی بیشتر توسط تیم‌های امنیتی را طلب می‌کند.

Bitdefender GravityZone از طریق دقت بالا و استثنایی، هشدارهای غنی از اطلاعات مفید و پشتیبانی از چند سیستم‌عامل، شامل شناسایی ۱۰۰٪‌حملات بر روی سیستم عامل لینوکس، یک بار دیگر ثابت کرد که این یک انتخاب هوشمندانه برای کمک به سازمان‌ها برای تقویت انعطاف‌پذیری سایبری است که با راه‌حلهایی با نرخ بالای شناسایی، ایجاد هشدارها و واکنش‌های مناسب را ارائه می‌دهد.

این دومین سال پیاپی است که Bitdefender در ارزیابی MITRE ATT&CK شرکت می‌کند، که بسیار مورد توجه تحلیل‌گران صنعت و سازمان‌هایی است که به دنبال یافتن یک راه موثر برای پاسخ به تهدیدات امنیت سایبری هستند.